Gyorskölcsön

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

2007.05.31. 11:07 bogyisz

A felnövés arról szól, hogy kinő az agyadba' a gyep?!

Nagy Kriszta Tereskova, képzőművész, énekes

Nagy Kriszta Tereskova az Abszolútban. A stábot nem engedte a lakásába, ehelyett a teraszán ülve beszélget Livius-szal, pizsiben. Miután összekészül, csiniben, elvisz minket a képeihez és hangjaihoz. Szerinte elmúlt a sztori, hogy a fiúk udvarolnak a lányoknak és egyszerű dolog a művészet. Az élet értelmét évekig kereste, nézzétek június 3-án, 17:00-kor az Abszolútban.

 

 

 

 

Adás napja: 2007. június 3.

Nézd meg!

5 komment

Címkék: epizód nagy kriszta tereskova


Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csépán Lilla 2007.06.03. 17:39:08

Szia Kriszta!

Épp most láttam az abszolútos riportot, és elsőre az a történet jutott eszemberóla, amikor pár éve egy pszichiáter - akit amúgy nagyon tisztelek - diagnózis címén közölte, hogy \"Lilla, maga nem depressziós, csak egy lökött tyúk\" (írásba persze nem ezt adta).

További hasonló lendületet meg intenzitást, helyettem is:

Lilla

pszr 2007.06.03. 19:45:51

tök jó volt. kriszta is, livius is, szilvi is.

Nagy Terézia 2007.06.06. 13:38:10

hello
láttam a műsort, és rám mindenképp hatással volt.
próbálok én is szárnyakat bontogatni, nem tartom éppen könnyűnek...mondjuk itt Szlovákiaában magyarként és 18 évesen.
eddig nem találkoztam a Kriszta munkáival...keresni fogom!!!
köszi az Abszolútot,nem hagyom ki soha!:)

Triceps 2007.12.31. 07:19:50

TERESKOVA > ILLATOS A PINÁM

MÉRT NEM CSÓKOLOZOL VELEM?
MÉRT NEM FOGOD MEG A MELLEM?
MÉRT NEM, NEM, NEM, NEM, NEM, NEM?

MORZSÁS A TESTEM, ABONETTET ETTEM…
KÉRLEK, MOST NE, NE FOGD MEG A MELLEM…
SEPERD LE A TESTEM, SEPERD LE A TESTEM!

MÉRT NEM? TŰZPIROS A RUHÁM…
MÉRT NEM? ILLATOS A PINÁM, A PINÁM…
IDEGES AZ ANYÁM, AZ ANYÁM…
ARANYOS A CICÁM, A CICÁM…
A SZÜLETÉSI HIBÁM, HOGY ILLATOS A PINÁM…

NÉZZ RÁM, ÉS TÉPD LE A RUHÁM!
NÉZZ RÁM, ÉS TÉPD LE A RUHÁM!
NÉZZ RÁM, ÉS TÉPD LE A RUHÁM!
NÉZZ RÁM, ÉS TÉPD LE A RUHÁM!
NÉZZ RÁM, ÉS TÉPD LE A RUHÁM!

NÉZZ RÁM!

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2008.04.02. 00:57:12

Eléggé Silvia Night-os érzés fogott el a riport kapcsán...
süti beállítások módosítása